SLA JE SLAG! 20% korting op alle schoencadeautjes voor de vroege vogels!

Klantenservice en FAQ

Vragen over onze webshop of je bestelling? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens. We helpen je uiteraard graag!

Adres:
Eerlijk Speelgoed
Torenpad 62D
2771EV Boskoop

Telefonische openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
Bereikbaar van 09:00 tot 22:00 uur
Telefoonnummer: (0172)850670
Of stuur een WhatsAppje naar: 06 294 696 53

E-mailadres klantenservice@eerlijk-speelgoed.nl
(reactie binnen 2 uur op werkdagen)

Facebookpagina:
http://www.facebook.com/eerlijkspeelgoed
(reactie binnen 2 uur op werkdagen)

KvK: 24485168
BTW-nummer: NL1720.34.814.B01
KNAB: NL33.KNAB.0208.4352.39

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

 

1 Bestellingen

1.1 Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt inloggen op je account via onderstaande link en de status van je bestelling bekijken.
https://www.eerlijk-speelgoed.nl/customer/account/login/

1.2 Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Via onderstaande link kun je een nieuw wachtwoord opvragen.
https://www.eerlijk-speelgoed.nl/customer/account/forgotpassword/

1.3 Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?
Voor alle informatie over retourneren of ruilen klik hier.

1.4 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestelling die voor 15:00 uur op werkdagen worden besteld worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.
Bestel je meerdere producten waarvan één product een langere levertijd heeft dan de overige producten, dan wordt de bestelling verzonden zodra alle producten binnen zijn.

2 Verzending & levertijd

2.1 Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
Onder de €40,00 betaal je een bijdrage in verzendkosten van €4,95.
Boven de €40,00 word je bestelling gratis verzonden.

2.2 Wat zijn de verzendkosten in België?
Onder de €40,00 betaal je een bijdrage in verzendkosten van €6,95.
Boven de €40,00 word je bestelling gratis verzonden.

3. Producten & garantie

3.1 Heb ik garantie op de producten?
Voor alle producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is dien je contact op te nemen met de klantenservice. Wij voorzien je dan zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Slava Yurthev Copyright