Eerlijk Speelgoed Facebook Eerlijk Speelgoed Instagram        Vragen? Stuur een whatsapp  06 294 696 53

default english

Back To Top

Even geduld...

{{var product.name}} is toegevoegd aan je winkelwagentje


Veelgestelde vragen

 

Onderwerpen

 

  1. Wat kost het huren van een CreaTimber?

  2. Hoe kan ik een CreaTimber reserveren?

  3. Wanneer dient welk bedrag betaald te worden?

  4. Hoe gaat het afleveren in zijn werk?

  5. Hoe zorg ik dat de CreaTimber weer bij jullie komt na mijn huurperiode?

  6. Kan ik na mijn huurperiode ook een CreaTimber bij jullie kopen?

  7. Kan ik de huurperiode verlengen?

  8. Waar vind ik de algemene voorwaarden?

 

Wat kost het huren van een CreaTimber?

 

Een overzicht van alle kosten is te vinden in de prijsinformatie: https://www.eerlijk-speelgoed.nl/prijsinformatie

 

Hoe kan ik een CreaTimber reserveren?

 

Je kunt een CreaTimber huren door een mailtje te sturen naar info@eerlijk-speelgoed.nl

 

Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen controleren wij de beschikbaarheid en ontvang je informatie over de mogelijke huurdata. Zodra we een huurperiode overeen zijn gekomen ontvang je van ons een factuur voor de huur en borg. De CreaTimber wordt alleen verzonden als de factuur is voldaan.

 

Wanneer dient welk bedrag betaald te worden?

 

Om je reservering definitief te maken betaal je het huurbedrag, de verzendkosten en de borg. De betaling dient 10 dagen voor de huurperiode betaald te zijn.

 

Hoe gaat het afleveren in zijn werk?

 

De CreaTimber wordt verzonden met PostNL in een stevige doos en kist. Je ontvangt een mail met track & trace code van de aflevering. Bij niet  thuis zal PostNL de volgende dag nogmaals proberen de CreaTimber te bezorgen. Na deze poging zal het pakket op te halen zijn bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het mislopen van dagen binnen je huurperiode en verwachten de CreaTimber op afgesproken datum terug bij ons op locatie.

 

Hoe zorg ik dat de CreaTimber weer bij jullie komt na mijn huurperiode?

 

Tegen het einde van je huurperiode ontvang je van ons via de e-mail een retourticket. Deze kun je uitprinten en op de verzenddoos plakken. Het pakket kan hierna ingeleverd worden bij PostNL en zal naar ons terug verzonden worden.

 

Kan ik na mijn huurperiode ook een CreaTimber bij jullie kopen?

 

Jazeker! Als de CreaTimber goed bevallen is, is het mogelijk een CreaTimber bij ons aan te schaffen. Je ontvangt van ons tegen het einde van je huurperiode een tegoedbon ter waarde van € 10,00 die alleen geldig is voor de aanschaf van een CreaTimber. Je ontvangt uiteraard een nieuwe CreaTimber en dient de geleende CreaTimber volgens de afspraken te retourneren. Voor de aangekochte CreaTimber gelden de levertijden zoals aangegeven in onze webshop.

 

Kan ik de huurperiode verlengen?

 

Het verlengen van de huurperiode is mogelijk als de CreaTimber nog niet door iemand anders is gereserveerd. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar info@eerlijk-speelgoed.nl met de periode waarvoor je de reservering wilt verlengen. Wij sturen je, indien mogelijk, een bevestiging en factuur voor de extra periode.

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

 

De algemene voorwaarden voor het huren van een CreaTimber zijn hier te vinden: https://www.eerlijk-speelgoed.nl/algemene-voorwaarden-huren

 

sample-banner sample-banner GRATIS RETOURNEREN

Voldoen onze producten niet aan je verwachting of wil je ze graag ruilen? Niet goed, geld terug!

sample-banner sample-banner ALTIJD BEREIKBAAR

Elke dag bereikbaar van 09:00 tot 22:00 via info@eerlijk-speelgoed.nl of whatsapp op nummer 06 294 696 53

sample-banner sample-banner GRATIS VERZENDING

Gratis verzending binnen Nederland en België vanaf €50

sample-banner sample-banner BETAAL LATER

Met AfterPay betaal je pas als je de producten in huis hebt. Toch liever meteen betalen? Wij maken gebruik van alle bekende betaalmethoden.